Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2766 ggr
mona43
1/18/11, 8:10 AM

Skriv av er 18/1

Hoppas allt är bra med er alla. Har druckit morgonkaffet och ätit min obligatoriska havregrynsgröt, vad äter ni på morgonen? Frukosten är en så oerhört viktig start på dagen, man behöver ny energi inför den nya dagen. Oj nu låter jag som en viktigpetter Flört

Tack alla som skriver och är aktiva här på sidan, aktiviteten går stadigt uppåt, iurochskur skall också ha en eloge för det, som är vår Medarbetare! Fortsätter vi alla att vara aktiva blir sidan bara bättre och bättre och mer och mer intressant!

Ha en bra dag och sköt om er alla vänner!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
[iurochskur]
1/18/11, 7:21 PM
#1

Nämen Mona, nu blir jag ju rörd….Tack!

Jag har ätit en knäckemacka med ost på imorse och så drack jag en stor latte machiato som våran kaffemaskin Tassimo gjorde åt mig. Bästa kaffet någonsin.

Jag har druckit kaffe med min väninna och så har jag tagit det lite lugnt eftersom ryggen gjort ont sen vi packade igår. Idag ska det packas mera. Men sen är det färdigpackat. Nästa vecka är min make ledig och ska hjälpa till hemma med lite städning inför flytt. Härligt!

mona43
1/18/11, 11:54 PM
#2

Förstår att ni har det ni gör nu med all packning inför flytten, man ser hur mycket grejer man dragit på sej under åren, vi kastade enhel del då vi flyttade i somras och i höstas.Troligast hade vi säkert kunnat kasta ännu mera saker.

Jag skulle vilja skaffa en sådan där kaffemaskin framöver och prova lite olika kaffesorter. Får sätta det högst upp på mina önskningar oc se vad som händer Glad

Hoppas akiviteten på vår sida fortsätter uppåt i fortsättningen också, vi var väldigt nära att sluta med sidan, vi är ju inte själva så pigga heller, så all extrahjälp vi kan få att hålla igång sidan är bra att få.

Har svårt att somna ikväll, ryggen värker, men skall försöka i alla fall att krama kudden igenRynkar på näsan

Natti natti!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
1/19/11, 8:17 AM
#3

#2 Inte ska sajten st'ngas nu heller. Den ska nog blomstra till sommaren ska du se.

mona43
1/19/11, 12:40 PM
#4

Vi får kämpa på, så skall det ordna sej, man måste på något vis locka mera medlemmar att skriva och bli mera aktiva på sidan, då går det säkert av bara farten. Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: