Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2927 ggr
mona43
2010-12-14 15:01

Skriv av er 14/12

Kylan håller i sej här i norr, i morse var det -25 grader, garanterat myggfritt.

I dag har vi fraktat hem pellets, i morgon kommer de och installerar en pelletskamin, det blir varmt och gott att sitta vid den nu i kylan, dessutom är det ju så mysigt också. Bra både för ekonomin och naturen dessutom.

Hur har ni andra det? Träffade ni på någon lucia som sjöng för er igår?

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
[iurochskur]
2010-12-14 15:39
#1

Här är det lagom kallt, men jag mår riktigt dåligt idag. Halsen har varit jobbig inatt och jag har vaknat varje gång jag svalt och då har halsmandlarna gjort ont. Som att svälja taggtråd kan man säga. Imorgon ska jag få en ordentlig utredning på varför jag får återkommande prickar i halsen och halsont. Går inte ens tre månader mellan att prickarna kommer.

Vi kunde inte ta oss till lucia firandet igår då vi har en liten valp hemma.

mona43
2010-12-14 16:57
#2

Oj stackare, hoppas du snart får hjälp, det är jättejobbigt att ofta få ont i halsen, få hosta och vara förkyld, hittills har det gått bra för oss, men annars brukar förkylningarna byta av varandra speciellt nu på vintern.

Vi skall på lite julfirande i Lisas skola på torsdag, som en liten julfest.

Andreas som är 17 år, skall på en jultillställning i morgon kväll med sina skolkompisar, de skall festa och dansa. Så mamma får åka iväg sent på kvällen och hämta honom, men det gör jag gärna så inget farligt händer.Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: