Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 1974 ggr
[iurochskur]
2010-12-04 11:40

Skriv av er 4/12

Jaha, dags att uppdatera oss lite kanske.

Idag är det 4 December och här i lilla orten är det mycket snö och kallt. Ska ut med lilla valpen om en stund. Är hemma med någon slags luftvägs katarr och ena dottern är hemma med. Maken är och jobbar ett par timmar. Ikväll ska vi tända lite ljus och ta lite glögg och lussebullar m.m

Ljuspunkten idag är väl att det är 20 dagar kvar till jul.

Hur är eran dag?

/Maria

Annons:
[per50]
2010-12-04 22:50
#1

Idag sov jag ganska dåligt på grund av min onda rygg, och jag hade sedan svårt att somna om. Så här har det varit i flera dagar nu.

Jag var till läkaren och pratade om mina krämpor, men där klassades jag bara som lat och det vara bara att bita ihop sa läkaren. Det är ett trevlig bemötande man får av en läkare.

Min ljuspunkt är som iurochskurs att det är 20 dagar till jul.

[iurochskur]
2010-12-05 11:15
#2

#1 Men herregud. Skulle kanske din läkare få prova på att leva som du i några veckor så skulle man nog se vad han har och säga om att bita ihop. Tänk vad lätt det är för en person utan krämpor att be någon att bita ihop. Helt vansinnigt.

Hoppas din rygg blir bättre Per. Vet hur det är att inte få sova på grund av ond rygg, samma här. Det är frågan om hur många dagar man har smärtfria och det är jobbigt.

[per50]
2010-12-05 11:33
#3

#2 Jo precis, det är inte första gången jag hör det av en läkare, och man blir verkligen nerstämd av att höra sådant och framför allt av en läkare som ska bota en och inte motarbeta en.

[iurochskur]
2010-12-05 11:37
#4

#3 Jag skulle ifrågasätta hans kommentar.

[per50]
2010-12-05 11:49
#5

Jo i efterhand så skulle man ha gjort det, man jag blev så häpen av hans svar.

mona43
2010-12-06 00:35
#6

Ja tyvärr reagerar man oftast efteråt och blir arg, de kan verkligen förstöra för en när man har det jobbigt redan så det räcker.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
mona43
2010-12-06 00:38
#7

Dagen har löpt på ganska lugnt, vi har varit trötta och sega, det kom en del snö i natt. Nu är det -8 grader ute. I morgon skall man upp klockan 6 så det är dags att krypa under täcket nu.Glad natti natti!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: