Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2327 ggr
[iurochskur]
2010-12-10 11:30

Skriv av er 10/12

Är rent ut sagt rosenrasande. Min s.k läkare ringde igår kväll och gav mig svar på röntgen: Du har ålders förslitningar i nacke och bröstrygg. Sist sa han så med om min ländrygg och då glömde han visst nämna att jag hade en begynnande facettledsartros och en buktande disk+slitningar mellan varje kota. Jag är så förbannad att han säger samma sak nu. Ska begära cd skivan och kolla på min rygg och korrekta diagnos igen. Det stod även diskbråck? på min andra cd skiva, vilket han inte heller nämnde för mig.

Han har fått flera klagomål än man kan räkna på en hand p.g.a att han missat saker och inte gett korrekt svar till sina patienter. Bland annat missade han en prostatacancer på en patient.

Hur ska jag gå tillväga för att få hjälp med min onda rygg? Har lämnat in papper om läkarbyte men dom verkar virra bort mina papper och jag sitter fast med denna usla läkare. Jag måste ha hjälp snarast för att få rätt hjälp med min rygg, men en kiropraktor och privatläkare är ju så dyrt.

Mitt klagomål för dagen.

Annons:
[iurochskur]
2010-12-10 11:30
#1

P.s kan tillägga att jag är bara 31 år och har åldersförslitningar. Ska det vara så??

mona43
2010-12-12 01:25
#2

Förstår att du är rosenrasande! Oj, hur kan en läkare vara så dum och nonchalant, hur får han egentligen fortsätta som läkare kan man undra?Skrikandes

Har man möjlighet att få röntgenbilderna på cd skiva? Det skulle vara jättebra att ha för Per. Hans läkare verkar vara bror till din läkare.

Man har all rätt att byta läkare, typiskt att de skall klanta till det med det också! Vi funderar på att i värsta fall byta läkarstation om de fortsätter att klanta sej och har idioter som läkare i fortsättningen.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
2010-12-12 08:40
#3

#2 Ja man kan ringa till den röntgen man var hos och begära att få en cd skiva av bilderna. Man får betala en slant för den.

Jag ska med byta över till en annan om dom strular med mitt byte nu igen.

Ryggen är för övrigt en soppa idag, fick ta mig upp gråtandes då nacken/bröstryggen hakat upp sig. Har inte sovit mycket inatt.

[per50]
2010-12-12 10:11
#4

Jag sov lite sämre inatt, men annars är minna krämpor detsamma som igår

Busangardens
2010-12-12 16:12
#5

Hade anfall ett par dagar sedan men min hjärna är inte helt återställd än.

[iurochskur]
2010-12-12 19:23
#6

#5 Låter ju inget bra alls. Hoppas du mår bättre snart.

Annons:
mona43
2010-12-12 23:47
#7

#5 Det låter jobbigt, säjer som iurochskur, hoppas du får må bättre snart.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: