Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2411 ggr
[iurochskur]
12/6/10, 10:47 AM

Skriv av er 6/12

Idag har det varit en dålig dag. Stora tösen på 7 år vägrade gå till skolan idag, allt p.g.a att hon inte hade sin vanliga mössa. Jag är totalt slutkörd och skulle verkligen behöva en semester för bara mig. Maken skulle lika gärna kunna ta barnen en helg tycker jag.

Annars är jag fortfarande sjuk, hostar snart upp lungorna.

Annons:
mona43
12/6/10, 11:00 PM
#1

De kan vara verkligen vara bestämda små flickorna när de sätter den sidan till, våran Lisa är också sju år, hon har börjat ha allt flera bestämda åsikter om olika saker, i morse stod vi och dividerade om att hon ville ha en tunn t-tröja på sej, jag ville att hon skulle ha en varm långärmad, den gången vann mamma Glad

Men snart har de vuxit ännu mera och mamma och pappa är inte lika viktiga, dessutom både gamla och mossiga, då är det killar och kompisar som gäller. Vi får njuta av dem medan de är små trots att de verkligen kan göra en helt slutkörd!

Det låter som du verkligen behöver en ledig helg, att hosta sdär är verkligen tärande, extra jobbigt är det på natten också.

Annars har jag haft en heltrött dag, känt mig lite sliten och less.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
12/7/10, 9:03 AM
#2

#1 Jaha, så det är inte bara min tös som är extremt envis. Vi pratade med läraren igår och bestämde att ha ett möte så att Alice får höra från henne att det är viktigt att gå i skolan.

Idag är jag superduper glad! Min make är hemma och tar hand om barnen så jag får vila upp mig lite. Jag behövde inte lämna dom i skola/dagis imorse och inte heller gå ut med lilla valpen. Gid vilken skillnad det gör. Hoppas han kan göra så här någon gång mera för det var verkligen behövligt.

[iurochskur]
12/7/10, 11:00 AM
#3

Jippie! Imorgon ska jag äntligen få röntga halskotor och bröstrygg. Får vi se vad dom hittar. Misstänker att det nog finns ett diskbråck där med.

mona43
12/7/10, 11:36 AM
#4

Vad bra att du fick vila dej lite, det behövde duGlad

Vad fint att du får komma och röntga dej, så du får klarhet.

En strålande solskensdag här, runt 10-15 grader och som ett vykort. Vi matar fåglarna med frön, nu flyger de fram och tillbaka och äter ivrigt av fröna, katterna bedriver fågelskådning, de hackar tänder och gnäller innanför rutan, de är alldeles för lata för att gå ut nu på vintern. Man borde göra som björnen, gå i ide.Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
12/7/10, 11:39 AM
#5

#4 Ja, gå i ide och vakna när våren kommer det vore nåt. Glad

mona43
12/7/10, 11:49 AM
#6

ja det vore perfekt. Tänk vad bra för miljön också, alla bilar står stilla i princip, och liten elförbrukning. Sedan kan folk vakna pigga som mörtar när vårsolen värmer igenSkrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
[iurochskur]
12/7/10, 11:57 AM
#7

#6 Ja gud så bra det vore för miljön. haha.

Upp till toppen
Annons: