Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2277 ggr
vildarosen
7/11/09, 6:37 PM

Tips på upplevelser i ångermanland sökes!

Vi ska campa i höga kusten  i sommar och vill gärna veta vad som är värt att kolla upp som ger fina minnen.. Gillar natur,museér o annat som gör livet mysigt!

Så om det finns folk som kan det området väl så tipsa gärna mig så vi kan planera lite innan vi åker iväg.

Tacksam för svar!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Annons:
mona43
7/11/09, 9:24 PM
#1

Veteranbilsmuseet vid Sandöbron kan jag rekomendera om ni gillar bilar Glad jag och barnen var dit i fjol. Det finns mycket aktiviteter vid skuleberget också att vara med om. Tunnbrödsbageriet i  Docksta kan också vara värt ett besök om man vill prova på tunnbröd, klädhängaren i Docksta är en välbesökt klädaffär, liksom fabriken där de gör Graningeskon, det finns också fabriksförsäljning av kläder där i grannskapet. Blir ni hungriga finns Dockstabaren i närheten av Klädhängaren. Det finns många campingplatser som är fina där i närheten, och runt om i Kramfors, som är en liten fin småstad. Vi har våran sommarstuga i strax efter Sandöbron, i Lunde.Glad Glöm inte bort att ha kameran i högsta hugg, det finns en mycket vacker natur att ta kort på i Höga kusten. Glad

Ha det gott!

Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[per50]
9/14/09, 2:01 AM
#2

Hur var semestern här uppe i norr?

vildarosen
9/17/09, 3:37 PM
#3

Hej jo semestern va bra tills växellådan paja på bilen o vi fick vända hemåt dag 2 men det lilla vi hann se fick oss att bli mer taggade så nästa år kommer vi upp igen. Vi ger oss inte!Glad

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

mona43
9/17/09, 3:51 PM
#4

Vad roligt att se dej igen den var ett tag sedan! Vi har saknat dej! Skrattande 

Vilken otur att bilen pajade, men ni får ladda inför nästa år i stället Skrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

vildarosen
9/17/09, 4:02 PM
#5

Tackar!

Har liggat på sjukhus pga min diabetes därför har jag ej varit inne på länge.Har inte haft ork men nu är jag till baka!

Det kommer att bli ca 2 vecor däruppe nästa år istället för en som va meningen i år..

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

mona43
9/17/09, 5:13 PM
#6

Då förstår jag varför du inte kommit in på ett tag! Roligt att du är med igen! Skrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
mona43
3/7/10, 6:21 PM
#7

Välkommen alla till sköna ångermanlandGladMan måste ju få göra lite reklam för sin eget landskap

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: