Annons:
Etikettstatistik
Läst 2077 ggr
[iurochskur]
2011-07-09 14:11

221 medlemar nu!

Hoppas att det kommer flera. Kul att se dock att så många vill vara här på epilepsi iFokus.

Annons:
[per50]
2011-07-09 15:00
#1

Jo nya medlemmar skulle inte skada, man kan ju göra reklam på facebook.

mona43
2011-07-09 18:21
#2

Det hörs underbart att vi är så många! Alla är hjärtligt välkomna, jag tror man behöver stöttning då omgivningen inte alltid förstår hur det är, även ni anhöriga är välkomna hit till oss!Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Traveller]
2011-07-09 19:15
#3

Var finns alla med EP?Vi ska vara runt 60000 stycken i Sverige har jag hört.

Jag har reducerat min medicinering med 25 procent de senaste veckorna efter besök hos min neurolog som tyckte att det kunde vara dags att prova lite nedåt.Hitills har det gått bra,jag äter bara en sort.

Trädgården är i sin fulla prakt nu,krusbären är ätbara med frisk syra,biggaråerna tog fåglarna jag fick väl kanske 100 st på två träd resten "slaktade" stararna.Vinbären är halvmogna,två äpple träd har kart och plommonträdet bär rikligt med kart,Victoria.

Första potatisplantan har vi skördat idag,ett kok från en kompostsådd planta som tydligen grott i mullen för att sedan etablera sig i grönsakslandet,troligen Bintje.God var den i alla fall.

Öland är fullt av sommargäster och vädret är som alltid soligast i Sverige,vår landsväg är en enda lång ringlande kö.Bra med turister då det gör att vi har storstads service vad det gäller handel osv även resten av året trots att vi är att betrakta som glesbygd.

Såg att KDs Hägglund i sitt Almedalstal vill skambelägga folk med sociala svårigheter ytterligare,hur kan det komma sig att Epilepsiförbundet lät en KD politiker bli ordförande (pålsson-ahlgren) i ett handikapp förbund?Dessa sk. kristna borde läsa sin bibel lite bättre,särskilt där Jesus berättar om vikten av barmhärtighet och sluta jaga folk som redan har det svårt.

Sommarkvällen är ljuvlig inga myggor bara en del flugor,ha det gött.

mona43
2011-07-09 19:38
#4

Här har vinbären och andra grödor inte hunnit fullt lika långt, men det verkar bli gott om vinbär i år.

Konstigt att epilepsiörbundet röstade in en sådan gubbe? som kristen skall man vara omtänksam mot folkObestämd

Härlig sommar, lite myggor här också trots att vi bor i höga kusten området.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: