Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1567 ggr
[Kathja]1
2014-06-27 22:10

Morgondagens Tro IFokus

Jag hittade inne på värdsajten att det var okej att marknadsföra sina sidor här, har detta ändrat sig så ta bara bort detta…Tyst

_____________________________

Välkommen till Morgondagens Tro! Hjärta

Morgondagens Tro är en plats för dig som känner att det finns en Gud men kanske inte den ”Gud” som vi kanske har lärt oss om via olika religioner - en ofta begränsande och inte allt för sällan allt annat än kärleksfull Gud. Här pratar vi om Gud i ett större perspektiv.

Vi är inspirerade av bland annat Neal Donald Walsh och hans Samtal med Gud böcker och A Cours In Miracles.  Det är samma Gud som vi kan läsa om i Bibeln, men utan en icke kärleksfull och begränsande tolkning. Men även en Gud vi möter i oss själva, i naturen, i våra medmänniskor. 

Morgondagens Tro handlar om att hitta Gudomligheten inom oss själva. Vi tror att det viktigaste i att hitta sin tro, sin väg till Gud är att hitta sin egen röst i allt som är. Vi utgår ifrån att Gud är allt, Gud är kärleksfull – Gud är livet kort och gott. Vi har högt i tak och lever efter principen att alla har rätt till sin åsikt. Hjärta

Så välkommen att titta in till oss.

Annons:
[per50]
2014-07-03 16:14
#1

Lycka till med sajten!

mona43
2014-07-03 16:39
#2

Lycka till med sajten

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Kathja]1
2014-07-03 17:51
#3

Tack vad gulliga ni är! ❤️

Upp till toppen
Annons: