Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1638 ggr
.m.m
7/2/14, 7:01 PM

Varför är sajten dold på ifokus?

Kom inte ihåg när jag var här sist men det var längesen. Jag tycker sajten absolut ska vara kvar men har väldigt länge trott att den av någon anledning var borttagen. Den syns nämnligen inte längst ner varken bland aktiva eller vilande sajter. Varför? Nu iom att de uppdaterat layouten på iFokus så kan man även, upptäckte jag nyligen, se sajter på vänstersidan från förstasidan. Där först ser man att denna sajt finns med. Jag såg i ett annat inlägg en fråga om sajten borde vara kvar och att det inte är så hög aktivitet. Skulle detta kunna ha med saken att göra?

Annons:
leemland
7/2/14, 7:03 PM
#1

Jag ser den under vilande sajter

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

.m.m
7/2/14, 7:11 PM
#2

Längst ner? Ser den inte. Jag trycker och uppdaterar men ingen skillnad.

leemland
7/2/14, 7:12 PM
#3

Jag tryckte på vilande sajter. Sen under Kropp och Själ - andra raden , andra sajten.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Farwuq
7/2/14, 7:14 PM
#4

Läs mitt i det blå fältet under "Publicera knappen".

Där står "Vilande sajter".

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

.m.m
7/2/14, 7:19 PM
#5

Ja det är den jag klickar på. :) men nej… Hmm… Är det bara jag som inte ser den så är det kanske bara nåt här. Eller så ser bara de som är aktiva den..? Edit: nu ser jag den!

[per50]
7/3/14, 4:08 PM
#6

sajter blir dolda eftersom det är dålig till strömning till sidan. Dvs Att det är ingen som skriver.

men det hoppas jag på att ni kära medlemmar ändrar på. Det går bra att skriva om helt annat också.

Annons:
mona43
7/3/14, 4:46 PM
#7

Nu är den synlig igen 😃 Tack för stödet, ni behövs allihopa! ❤️

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Farwuq
7/3/14, 6:19 PM
#8

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: