Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2601 ggr
[iurochskur]
2/28/11, 3:08 PM

Hoho, vart är ni?

Ekar tomt härinne. Saknar er medlemar och sajtvärd+medarbetare faktiskt. Jag har själv haft lite mycket att göra då jag har startat valpkurs med min valp och jag har haft mina barn hemma lite mera än vanligt då jag har varit dålig.

Men nu tar jag nya tag och hoppas orken hoppar igång och att man får vara frisk.

Om några veckor ska jag på en neurolog undersökning igen och jag hoppas få en reglering av min medicin då jag har haft mera ep känningar än vanligt.

Hur har ni det?

Annons:
mona43
3/1/11, 9:53 PM
#1

Hejsan!

Vad kul det låter med en valpkurs, gick det bra? Hoppas du snart får hjälp så du får må bättre.

Här är det lite väl mycket just nu, Lisa har haft magsjuka, och Per mår inte så bra nu, hans ben sväller upp och smärtar rejält, även ryggen, han har varit till läkaren nu och fått vattendrivande, man får hoppas det hjälper honom.

Med mej är det också si och så, är väldigt trött och har ont. Men vi får hoppas på att det blir bättre snart för oss alla. Lisa är tillbaka på skolan nu och har haft friluftsdag, man får hoppas att magsjukan inte kommer tillbaka, konstigt ändå att vi klarade oss.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
3/2/11, 11:12 AM
#2

Ja det går jättebra med valpkursen. Här är ett klipp på hur target träningen med klicker har gått.

http://www.youtube.com/watch?v=363sf4mtNvc

mona43
3/2/11, 4:53 PM
#3

Vad spännande, vad duktig och uppmärksam han ärGlad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
3/2/11, 7:49 PM
#4

Hon är mycket uppmärksam. Tack så mycket.

mona43
3/3/11, 11:01 AM
#5

Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: