Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2990 ggr
[iurochskur]
2011-02-18 10:30

Skriv av er 18/2

Fy vad jag vill bort från min egna kropp just nu. Jag vaknade med en dundrande huvudvärk och konstig känsla i huvvet. I flera dagar har jag haft domningar och en smärre förvirrings känsla. ep känningar tyvärr. Och igår natt har jag troligt haft krampanfall. Ja jag är så trött på mig själv jkust nu. Till råga på det så ska jag sitta barnvakt över natten till tre extra barn imorgon. Ser INTE fram emot det när jag inte mår bra och skulle behöva sova.

Hoppas eran vecka/dag varit bättre än min.

Annons:
mona43
2011-02-18 12:43
#1

Ingen skall behöva vakna med en så jobbig huvudvärk. Hoppas du får må bättre snart så du orkar med att vara barnvakt, och får en bra helg också.

Här är det upp och ned med epilepsin och värken. Det har varit mycket snöskottning på sistone,så nu får det verkligen räcka med snön, nu vill man ha vår i stället!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
2011-02-18 12:54
#2

#1 Ja, våren kan komma nu tycker jag.

Nu är jag förbannad med…våran förra hyresvärd har skickat ut en faktura på låsbyte i gamla lägenheten. Detta för att dom fått för sig att vi lämnat tillbaka 1 hemma nyckel för lite. Hmm…

I överlämnings pappret för antalet nycklar är det 7st nycklar allt som allt. Vi lämnade tillbaka 7st nycklar när vi flyttade ut. Vad är då problemet?? Dom påstår att det saknas en trots bevis i pappret att det är samma antal vi fick när vi flyttade in.

Kan tillägga att vi trots klagomål om att ungarnas rum var 10 gradigt i minst tre månader och alltså för kallt för mina barn att sova i ej fick kompensation för detta. Mycket dålig stil. Det går bra att kräva pengar uppenbarligen, men inte att kompensera sina hyresgäster om dom gjort fel.

Flera hyresgäster i samma hus är rejält missnöjda.

Tur man inte bor där längre.

mona43
2011-02-18 21:46
#3

Vad skönt att ni slipper bo där, usch 10 grader låter verkligen på tok för lite, typiskt att de slår ifrån sig, men pengar ska de ha punkligt, annars blir det höga protester!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: