Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2024 ggr
mona43
1/14/11, 7:46 PM

Skriv av er 14/1

Fredag igen, oj vad veckorna rusar iväg. Dagen har varit dålig, magen har trilskats en del, men det börjar bli aningen bättre nu som tur är.

Vi har träffat en trevlig kille idag som skall bli kontaktperson till min äldste son Andreas, en kille som heter Ahmed, han kom till Sverige för fyra år sedan men pratar väldigt bra Svenska. De kommer säkert att ha kul tillsammans framöver!

Hur är det med er andra? Skall ni hitta på något kul i helgen? Här blir det ganska lugnt.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
[iurochskur]
1/14/11, 8:10 PM
#1

Packa, packa ännu mera. Det är vad vi ska göra i helgen. Nu är tapetsering och allt i full gång i vårat nya boende. Såg att vi kommer behöva laga lite på staketet om Shanti ska kunna springa där, men ack så vi längtar till våren nu när vi ska plantera och ha oss.

mona43
1/14/11, 8:43 PM
#2

Förstår att ni längtar till våren, vi har massor att fixa med här också, både i huset och ute på gården, det här huset har varit sommarstuga tidigare så vi har inte grejat så mycket, men nu ska vi börja få mera trivsamt.Glad

Kan se framför mej hur lilla Shanti hoppar runt i gräset i sommar tillsammans med er och barnenGlad Det är så härligt att sitta ute och fika och mysa också.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
1/14/11, 9:23 PM
#3

#2 Kommer ta bilder på barn och hund i trädgården.

mona43
1/16/11, 12:06 AM
#4

Ja lova att göra det, vi skall också ta bilder, man liksom vaknar till liv och vill fota när det blir vår Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: