Annons:
Etikettallmänt-och-andra-sjukdomar
Läst 2219 ggr
Busangardens
11/30/10, 7:03 PM

Något glad.

Nu har inte jag just diagnosen Epilepsi men min sjukdom liknar epilepsi och ger även den anfall flera till ett par gånger om dagen dock inte liknande anfall som de med EP får. Vet inte vilket forum jag hör hemma i pga det men jag hoppas det går bra att jag hänger här inne också eftersom det som sagt liknar EP och jag får samma hjälp som en med EP (har två NPF utöver sjukdomen också). Skäms

Hur som helst så är jag överlycklig just nu.

I dag kom arbetsteraputen in och bostadsanpassade mitt badrum, allt är inte klart än men halva är gjort och andra halvan görs efter nyår.

Badkar åkte ut så det visslade om det och en handikappsanpassad duschstol sattes in. Efter jul ska de fixa rören i badrummet samt duschblandaren och så spisen i köket så klart.

Så glad just nu att det inte går att beskriva. Det händer possitiva saker runt mig hela tiden nu.Skrattande

Annons:
mona43
12/1/10, 6:24 PM
#1

Du är så välkommen hit till ossGlad

Vad skönt att du får hjälp så det går lättare för dej där hemmaGlad Det betyder ju så mycket.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Busangardens
12/12/10, 4:10 PM
#2

Tack. Vet inte riktigt vilket forum jag hör hemma i. Skäms

mona43
12/12/10, 11:56 PM
#3

Du är så välkommen att vara kvar hos oss, alla är välkomna! Det är bara att babbla på om sina krämpor, eller annat man vill prata om eller något man undrar över.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: