Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt och andra sjukdomar Att vara anhörig och vän Barn och vuxna med epilepsi Bemötande/behandlingar/forskning Djur med epilepsi Epilepsi förr och i andra länder Epilepsi i vardagen Epilepsi, fruktsamhet, graviditet Mätning av epilepsiaktivitet Om sajten ifokus Roliga filmer och historier Typer av anfall och vad utlöser nya? Tävlingar lekar och enkäter Vad är epilepsi Arbete, hobby och fritid Epilepsi filmer visar anfall Epilepsi i norden God mat för hälsan Klotterplanket - OT Mediciner och första hjälpen Presentation Regler på sidan Rättigheter och lagar i samhället Statistik Välkommen till epilepsi ifokus
Klotterplanket - OT

Uppd. våra husdjur

2010-12-04 11:43 #0 av: [iurochskur]

Här hemma har vi blivit med valp, en liten nätt blandistik phalene/lhasa apso och pomeranian. Hon blir 13 veckor på Måndag. Shanti var eg. min lillasysters från början men efter lite problem där så tog vi över Shanti. Vi ångrar inte oss en sekund och vi har nu verkligen tagit till oss henne allihop. Hon är en del av våran familj.

Har ni nya bilder/uppdateringar om era husdjur?

Anmäl
2010-12-04 23:15 #1 av: mona43

Vilken liten goding, så söt hon är Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Anmäl
2010-12-05 10:43 #2 av: [iurochskur]

Tack Mona. Kan tala om att jag känner mig mera alert och pigg med henne i huset.

Anmäl
2010-12-06 00:33 #3 av: mona43

Ja de är stora glädje spridare djuren, med en sådan liten goding i huset förstår jag att du blir piggareGlad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.