Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 2450 ggr
mona43
12/22/10, 7:21 PM

Skriv av er 22/12

Nu har kylan kommit tillbaka igen, just nu har vi -26 grader, inte långt härifrån hade de haft -33, säker mera på endel andra håll. I dag har jag varit till stan i julstressen, är nästan klar nu med inköpen.

Hur har ni alla det så här nära julen med allt? Skriv gärna och berätta om lite av varje är ni snälla, det vore kul om flera skriver så sidan kommer igång igen.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
[iurochskur]
12/23/10, 11:58 AM
#1

Igår var vi och ordnade julklappar till hund och barn och idag ska vi handla mat. Är så nöjd med mina barns julklappar.

Blev:

Buzz lightyear (till lilla dottern, stor variant som låter och har sig)

Woody (till stora dottern, låter den med)

Ponny som sitter i fjärrstyrt flygplan (åker på marken, till lilla dottern)

Två filmer var

Cd spelare, rosa (till stora tösen)

Till hunden blev det en grön pipleksak och fyra st tuggben.

Ska sitta barnvakt över natten idag mot att jag och maken får gå ut och äta den 1 Januari helt utan barn.

[iurochskur]
12/23/10, 11:00 PM
#2

Glöggen är helt slut i Västerås! Vi skulle köpt det på systemet, men allt är slut. Vi fick köpa glögg på Willys…Jaja, nu har jag gjort julskinka, knäck och ischoklad. Imorgon ska vi på julmiddag hos min mamma och sen ska vi julmysa på kvällen här hemma.

Känner mig nöjd med dagen.

Får önska God jul och gott nytt år till er alla på ep iFokus!

mona43
12/23/10, 11:31 PM
#3

Idag har jag griljerat skinkan, och lagat till ungsstekta revbensspjäll. I morgon skall vi koka lite julgodis det blir fudge. Annars har jag slagit in julklappar ikväll, barnen fick hålla sej undan, det blir ett pc spel till stora grabben och ett simkort till mobilen Sedan några blandade filmer till Lisa och Markus, ritblock, kritor, saxar och annat smått och gott, både Lisa och Markus gillar att rita och pyssla.Glad Per och jag har tillsammans köpt senaste säsongen av Lost till oss själva i julklapp, nu har vi alla säsonger hittills. Våra släktingar bor långt bort så dem träffar vi inte under julen.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: