Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2155 ggr
[per50]
2009-12-16 23:34

Syskonsajter

Det finns flera sajter på iFokus vars ämnen ligger ganska nära varandra. Här presenteras några som ligger nära epilepsi.

Frivilligarbetare iFokus: Min önskan är att alla vi frivilligarbetare och ni som har med oss att göra, ska kunna ha ett ställe att träffas på, prata med varandra och få det stöd och den hjälp som vi behöver.

Frivilligarbetare är:
God man/förvaltare, stödperson, kontaktfamilj, kontaktperson inom Sol och LSS, stödfamilj, lekmannaövervakare, förtroendeman, häktes och anstaltbesökare samt besökare på SIS ungdomshem.

Åsa, sajtvärd

Psykologi iFokus är en sajt där ni som medlemmar styr innehållet.

Diskutera, debattera, ställ frågor, svara på frågor och tyck till.
Här är alla välkomna, oavsett om man själv är drabbad, är anhörig, vän eller bara allmänt intresserad.
I vårt sidhuvud finns två händer, och det är lite av min tanke, att vi ska stötta varandra, i med- och motgångar. Men även ha trevligt tillsammans!
Här är vi vanliga människor med egna erfarenheter.

DavidE, sajtvärd

SYNSKADADE I FOKUS: Mötesplatsen på nätet för oss synskadade och andra som är intresserade av dessa frågor.

Här delar vi med oss om olika saker det kan vara både stort och smått och så debatterar vi olika frågor som kan beröra oss med synskador.

SvenA, sajtvärd

Rörelsehinder i fokus: Mötesplatsen på nätet för oss med rörelsehinder och andra som är intresserade av dessa frågor.

Här delar vi med oss av våra erfarenheter och debatterar frågor som berör oss med rörelsehinder

SvenA, sajtvärd

Hörseskadade i fokus: Mötesplatsen på nätet för oss med hörselskador och andra som är intresserade av dessa frågor.

Här delar vi med oss av våra erfarenheter och debatterar frågor som berör oss med hörselskador.

Ritva, sajtvärd

Lånad från: Bokstavsfolk

Annons:
Ritva
2009-12-25 17:59
#1

Ja ni är varmt välkommna att titta in hos oss. Vi leker lite ibland också så det är inte bara hörsel. Just nu klurar vi på geografi. Tungan ute

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[per50]
2009-12-25 19:13
#2

Jovisst ska jag titta in hos dig.

mona43
2009-12-25 19:18
#3

En trevlig sajt du har Ritva, tittar in med jämna mellanrum Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Ritva
2009-12-25 21:05
#4

Tack!Skrattande

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Upp till toppen
Annons: