Annons:
Etikettpresentation
Läst 1648 ggr
[per50]
4/14/09, 5:10 PM

Vem är Per?

Jag kommer ursprungligen från Södertälje, jag heter Per Nilsson och är 50 år, jag bor i Bredbyn ett samhälle ca: 4,5 mil inåt landet från Örnsköldsvik räknat, tillsammans med Mona, hennes två söner och vår gemensamma dotter.

Jag träffade Mona på en sajt här på nätet när jag surfade. Så småningom beslutade vi att träffas.

Efter några besök här uppe för att känna mig för lite, så tog jag det slutgiltiga beslutet. Jag sa upp mig från min anställning och började planera för mitt nya liv. Sommaren 2002 gick flyttlasset slutligen hit upp till Mona.

Jag tycker själv att jag har lyckats anpassa mig bra till den norrländska livsstilen, och saknar inte alls stressen i stan, jag gillar verkligen lugnet här i norrland. Jag tycker själv att jag har lyckats anpassa mig bra till den norrländska livsstilen.

Mina intressen är många, jag har ett brinnande intresse för webbdesign och data, vi har en egen hemsida, men gillar också att fotografera, fotograferar både ute i naturen och även familjen, gillar blandad musik mest 70-80 tals musik, men lyssnar nog på det mesta utom opera och den moderna "skvalmusiken" som jag inte ger mycket för.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: