Annons:
Etikettpresentation
Läst 1479 ggr
[per50]
2009-04-25 14:52

Trevligt med lite presentation

Roligt att vi blir fler och fler medlemmar här inne på epilepsi iFokus. Det är alltid trevligt om man presenterar sej lite när man blir medlem.

Annons:
Tatsja
2009-04-28 10:47
#1

Presenterar mig då.

Jag heter Ann och kallas här på nätet för Tatsja. Är värd för fotboll och Medarbetare i andra sajter.

Är 54 år och har 3 vuxna barn. Ett barnbarn på 3 år och bonusbarnbarn på 13. Han har svåra epilepsianfall.

själv är jag handikappad efter en trafikolycka -95. Satt 2 år i rullstol med ord att jag var totalförlamad från midjan och nedåt. Kämpade som en galning och sedan -97 har jag gått med rollator. Skam den som ger sig.

Har fått fibromyalgi som följd av olyckan. 4 diskbråck, 2 krossade kotor, cysta där ischiasnerven går ut på vänster sida. Ej aktuellt med operation, då det sitter väldigt illa och risk för förlamning til 70 %. Så det blir att gå med smärtorna.

Har även whiplash, svår huvudvärd, som blir migrän. Helprotes i vänster knä, ytliga blodproppar i båda benen. sönderkramade nerver i händerna. De fick bända loss mina händer från ratten. Bruten vänsterhand som väntar på operation och jag är vänsterhänt också.

Men i all bedrövlighet gäller det att kunna se det lilla ljuset i livet. Jag lever och får vara med mina kära. Jag kan se hur blommorna knoppar på våren för att sakta slå ut i blom. Kunna se och höra hur fåglarna vaknar och kvittar.

Så jag har mycket att vara tacksam för.

En liten sak bara, Tatsja är en 9-årig bordercollie/karelsk björnhund. Hon är den som gör att matte kommer ut varje dag.

Vill ni veta mer, är det bara att fråga

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

mona43
2009-05-23 02:34
#2

Du är verkligen en kämpe må jag säga! med alla dina krämpor Tatsja! Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[per50]
2009-05-23 02:39
#3

Jag tycker som mona du är en jäkla kämpe!

Upp till toppen
Annons: