Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2054 ggr
mona43
2009-04-27 16:18

Reklam för epilepsi ifokus

Hej!

Hjälp oss att informera om att denna sida finns. Ju flera vi blir ju bättre blir epilepsi iFokus, det är ju medlemmarna som tillsammans gör sidan bra och underhållande.

Vi har gjort ett reklamblad, som man enkelt kan skriva ut, och dela med sej av till vänner, familj och bekanta. Eller sätta upp på några anslagstavlor i närheten.

Tack för hjälpen! Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
mona43
2009-05-06 21:27
#1

Hjälp oss gärna att göra lite reklam för denna sajt! kunskap ger trygghet och förebygger fördommar.

Allt för många i samhället vet ytterst lite om epilepsi, trots att det är en vanlig åkomma i alla åldrar.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Citronmeliss
2009-05-09 00:24
#2

Så praktiskt, den ska jag genast sätta upp på mitt sjukhus (öppen psykiatrin och vårdcentralen) och på coop där jag bor!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

mona43
2009-05-10 16:32
#3

Låter jättebra Skrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

mona43
2009-06-05 00:43
#4

Hjäp oss att göra reklam för vår sida, ju fler vi blir dess bättre blir sidan Skrattande Skriv ut denna reklam och sätt på anslagstavlor runt där du bor, eller tipsa vänner och bekanta.

Tack på förhand!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

vildarosen
2009-06-05 14:42
#5

Gör lite nyckelord och se till att det hamnar på google oxå. För söker man tex på epilepsi så brukar det hamna rätt högt upp. Kan vara bra att testa.

ska även skriva ut den och sätta på anslagstavlan på jobbet!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

mona43
2009-09-12 17:37
#6

Hjälp gärna till att sprida informationen om våran sida bland dina vänner och bekanta.

Skriv ut informationen och sprid den omkring dej på anslagstavlor och annat, med många medlemmar blir sidan levande och trevlig!  Skrattande

Tack för hjälpen Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Annons:
Tatsja
2009-09-13 10:55
#7

Har lagt till länk om epilepsi på wikipedia.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

mona43
2009-11-11 10:06
#8

Det är jättebra! Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

DesK
2009-11-13 17:59
#9

Jag har satt upp reklam för några andra sajter här i min hembygd och på mitt lasarett. Nu undrar jag, är det på neurologen som en lapp om epilepsi bäst passar? Eller har ni några andra förslag, så sätter jag gärna upp lappar när jag är på lasarettet nästa gång.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[per50]
2009-11-13 19:09
#10

#9  

Var som helst i samhället och på olika platser på sjukhuset och andra vårdinrättningar.

mona43
2009-11-13 19:14
#11

Neurologen är en jättebra plats, och överhuvudtaget överallt på sjukhuset och så vidare. Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

DesK
2009-11-13 19:14
#12

Per nu menade jag att någon ska tala om för mig på vilken avdelning på lasarettet som man kan träffa på flest människor som är drabbade av epilepsi. Ursäkta att jag var lite otydlig.

Hoppas att både du och Mona snart blir pigga och krya igen!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[per50]
2009-11-13 19:25
#13

#12  

Medicin avdelningen, röntgen avdelningen, kassa/receptionen, sjukhusapoteket och där många människor passerar.

Annons:
DesK
2009-11-13 19:50
#14

Tack då skriver jag ut lite lappar och sätter på dessa ställen nästa gång jag är på lasarettet.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[per50]
2009-11-13 19:55
#15

#14  

Tack så hemsk mycket för hjälpen.

DesK
2009-11-13 19:56
#16

#15 Inget att tacka för. Vi ska alla hjälpas åt!  Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

mona43
2009-11-13 21:06
#17

Säger tack jag med Skrattande Alla som drar ett strå till stacken och sprider ut att sajten finns gör ett väldigt viktigt jobb.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: