Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt och andra sjukdomar Att vara anhörig och vän Barn och vuxna med epilepsi Bemötande/behandlingar/forskning Djur med epilepsi Epilepsi förr och i andra länder Epilepsi i vardagen Epilepsi, fruktsamhet, graviditet Mätning av epilepsiaktivitet Om sajten ifokus Roliga filmer och historier Typer av anfall och vad utlöser nya? Tävlingar lekar och enkäter Vad är epilepsi Arbete, hobby och fritid Epilepsi filmer visar anfall Epilepsi i norden God mat för hälsan Klotterplanket - OT Mediciner och första hjälpen Presentation Regler på sidan Rättigheter och lagar i samhället Statistik Välkommen till epilepsi ifokus
Klotterplanket - OT

Dåligt!

2011-06-13 10:51 #0 av: [iurochskur]

Sitter här och försöker få tag i neurologen för att jag inte mår bra efter anfallet natten till Söndag och dom har inga telefontider!! Ska jag behöva vänta en dag eller flera innan jag får en tid?

Anmäl
2011-06-14 10:34 #1 av: [per50]

De görs sig oftast oanträffbara, och så är det ju också snart semestertider och då blir det mindre personal.

Men jag tycker synd om dig att du mår så dåligt.

Per Nilsson sajtvärd på öl och medarbetare på Epilepsi

Anmäl
2011-06-14 19:04 #2 av: [iurochskur]

#1 Tack Per! Till sist fick jag tag i min neurolog så jag har nu fått utskrivet en ny medicin som vi ska se om den hjälper mig bättre. Lamotrigin hette den nya medicinen...någon som äter den?

Anmäl
2011-06-14 21:32 #3 av: mona43

Det är tålamodskrävande att få tag på läkare, skönt att du fick tag i din läkare till slut.

Hoppas din nya medicin hjälper, har hört namnet, men känner inte till den.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.