Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 1749 ggr
[Pineappletree]
7/23/11, 5:40 PM

Skriv av er 23/7

Åh jag är så frustrerad över att det verkar vara svårt trots att många gifter sig sommartid att få min underbara brudklänning såld. Är det ingen som ska gifta sig?

Nej över till annat. Idag är en helt okej dag förutom åskmigrän. Trycket i huvudet är inte så underbart men bara det kunde åska ordentligt så trycket försvinner.

Inatt satt jag och min älskling uppe och tittade på blixtar som verkade trigga varandra från 2 håll. Så vackert var det och det var långt borta så ingen knall hördes. Blir det inatt igen så lovar jag att jag ska filma det vackra jag såg och dela med mig här.

Rädd för åska och blixt men kan uppskatta det på håll.

Kram på er!

Annons:
mona43
7/23/11, 11:21 PM
#1

Brukar också få ont i huvudet när det är åska i luften. Är också åskrädd, men på håll är det ju fint, kul om du vill filma det. Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Pineappletree]
7/24/11, 9:41 AM
#2

Nej ingen åska….ska spana inatt.

mona43
7/24/11, 12:55 PM
#3

I dag är det lite blåsigt här, men uppehåll. I går regnade det.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[iurochskur]
7/26/11, 9:06 AM
#4

Förlåt min frånvaro härinne. Min dataskärm slogs ut av åskan i Fredags och jag har nu ett mobilt bredband som jag sitter korta stunder på.

Inatt har varit en tuff natt. Vaknade flertalet av ett domnat lår med kramper i från och till under natten. Jättejobbigt.

Sen har jag haft kordinations och balans svårigheter p.g.a nya medicinen. Men det ger sig nog snart.

Hoppas eran dag blir bättre.

Upp till toppen
Annons: