Annons:
Etikettstatistik
Läst 2158 ggr
[iurochskur]
8/22/11, 5:34 PM

Flera medlemmar

Idag är vi 228 medlemar. Det känns bra tycker jag. Men vart har alla tagit vägen?

Annons:
mona43
8/30/11, 6:18 AM
#1

Skriv gärna några rader Glad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Traveller]
9/3/11, 11:52 AM
#2

Ja vart tar alla vägen till o från?Det envetna varannandags regnandet har ställt till det för mig då målandet på uthusen gått i stå,gräset växer så det hörs men klipptillfällena regnar bort.Hoppas att prognoserna stämmer för denna helgen så att jag äntligen blir klar med penslar och pyttsar för den här gången.

Huset är tomt på sommargäster bara lite efterlämmnade DVD rullar som väntar på beskådande,ungarna brukar ge mig äldre komediserier från TV som tack för kattvaktandet i present om somrarna.I år var det dags för de tre första säsongerna Frasier från 90-talet.Håller än faktiskt.

Hur som helst vad som än spelats in i komedichangern så blir det aldrig bättre än "Fawlty Towers" eller Pang i Bygget med John Clease från 70-talet,en serie som tål att titta på då o då när man behöver en skrattfest.

Borgarna är tokiga,nu pratar regeringen återigen om att sälja LKAB till utländska ägare av ideologiska skäl.Finns det inga inom högern som har bonnförnuft längre?Läs Aftonbladets ledare idag.

Penslarna väntar,ha en trivsam helg allihop.

Upp till toppen
Annons: