Annons:
Etikettallmänt-och-andra-sjukdomar
Läst 2613 ggr
[Pineappletree]
2011-09-06 18:29

Min dotter Frejas blogg om sin operation

Här är min dotters och min gemensamma blogg där vi kommer att berätta om operation och tiden efter. Hon opererade bort halsmandlarna samt polyperna. Det var tufft men det bästa sättet att hjälpa andra samt få ur sig det jobbiga är att skriva. Här kommer bloggadressen…

http://freja.bloggagratis.nu

Obs! är det någon som vill veta hur det går till eller har andra frågor som jag inte tänkt på så hojta gärna. Jag svara på det jag kan=)

Kramis!

Annons:
[Pineappletree]
2011-09-06 18:30
#1

Vill även tillägga att jag fått stor hjälp av min syster Johanna med min yngsta dotter och det är jag evigt tacksam för. Jag vet inte hur jag hade räckt till annars.

[Pineappletree]
2011-09-07 10:46
#2

Jag har fixat en ny blogg då den andra blandade inläggen hejvilt.

http://freja.dinstudio.se

[Pineappletree]
2011-09-07 11:50
#3

Ooooops! nej nu har vi bestämt oss. Freja fick designa och välja musik så denna blev det.

Frejas blogg

mona43
2011-09-07 12:57
#4

Söt dotter och mamma, frejas blogg blev jättefinGlad Och mycket läsvärd, du får ge henne beröm från mig.

Jag fick också operera polyperna som barn, minns bara att de var ovänliga med mig, en osympatisk läkare som gormade åt mig och min stackars mamma att jag skulle vara snäll och lugn, jag var i 6-7 års åldern, efter detta var jag livrädd för vita rockar. Numera är gudskelov folk inom vården mycket bättre.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Pineappletree]
2011-09-07 15:38
#5

Tack Mona…det ska jag=)

patronsaint
2011-09-08 17:04
#6

Jätte fin blogg :)

Skönt för er att allt gick så bra :) Själv opererade jag bort halsmandlarna när jag var 13 dessvärre är jag ganska känslig mot medicin och blev ruggigt dålig av narkosen. Sov till och från i 12 timmar. Spyde så fort jag satte mig osv. Men efter två dar mådde jag bra igen :)

I want to be like the patronsaint of reality.

Annons:
Upp till toppen
Annons: