Annons:
Etikettklotterplanket-ot
Läst 1415 ggr
[Pineappletree]
2011-09-08 14:34

Skriv av er 8/9 Foppa på besök

Jag är så glad att min man gick till jobbet förväntansfull imorse. Han ska nämligen få besök av Peter "Foppa" Forsberg=) Inte alla dagar man träffar en så framgångsrik person som varit med i NHL serien.

Hoppas på någon bild som man kan titta tillbaks på och minnas med ett leénde. Har hört iaf att han är en fin person. Berättar mer när mannen kommit hem.

Kram på er alla glada!

Annons:
mona43
2011-09-10 21:37
#1

Foppa och hans lagkompisar har en fond som barn med olika handikapp kan söka pengar ur, det kan vara något de behöver i vardagen eller en resa till rehabilitering. Det de gör är verkligen fint. Jag sökte pengar till ett speciellt täcke, ett bolltäcke som är extra tungt, till min son med autism, sådana täcken kostade mellan 7-10000, vi blev verkligen glada att han fick detta täcke, det gör så han blivit lugnare och kan sova bättreGlad

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Pineappletree]
2011-09-11 07:52
#2

Oj så fint gjort och jag beundrar människor för att dom fortsätter vara jordnära trots framgång. Min man sa att han var väldigt trevlig.

mona43
2011-09-11 16:20
#3

Ja flera kändisar borde göra samma sak, dela med sig av sin framgång och ge en gåva. Många barn här i Sverige behöver ju hjälp och stöd också.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: