Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2494 ggr
dragonstar
2/17/12, 6:52 PM

Ny sajt: Trötthet iFokus

Ny sajt: Trötthet iFokus

Trötthet kan bero på många saker. Vintermörker är en av dem. Läs mer om trötthet på vår nystartade sajt.

Trötthet iFokus

Välkommen:

http://trotthet.ifokus.se

Det kan vara en kortvarig sjukdom, livssituation eller långvarig livsåkomma. Här kan du få träffa andra med liknande problem, få tips och råd.

Vi vill ta upp alla möjligheter till trötthet, hur du kan hjälpa dig själv och vad läkarna kan göra. Inget är för litet eller stort.

Det finns intressanta artiklar att läsa som rör vårt ämne trötthet på olika sätt. Det kan var stress, sömnapné, sömnproblem, sjukdom. Dessutom finns det artiklar om självhjälp.

Själv har jag problem med trötthet som är odiagnostiserad. Jag skrev på olika sajter här inne och fick kontakt med flera som hade liknande problem. Det fick mig att känna att behovet av att få stöd var stort. Jag har själv ingen utbildning inom medicin eller vård men genom mitt liv har jag råkat ut för en del jag vill dela med mig av.

Välkommen in och titta runt. Kom ihåg att kolla in reglerna för sajten som finns bland artiklarna.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
mona43
2/17/12, 10:00 PM
#1

Lycka till med sajten, den behövs verkligen då många har problem med trötthet, många med epilepsi har en stor tröttet av sin sjukdom och då de har fått ett anfall.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: