Annons:
Etikettatt-vara-anhörig-och-vän
Läst 2670 ggr
[postmortum91]
4/1/12, 8:27 PM

Var på begravning i fredags

Hej, aldrig varit inne här förut, men på andra sajter på iFokus.

Tänkte bara berätta att i fredags var jag om min sambo på begravning, det var min sambos tremänning, granne och barndomsvän som haft svår, svår epilepsi. Som jag förstått har han under hela livet haft många anfall om dagen och har fått opererats och medicinerats väldigt mycket. Men för två veckor sedan orkade inte längre hans kropp. 

Han blev bara 21 år, och begravningen var fruktansvärt jobbig, speciellt när föräldrarna till honom kom in i kyrkan och skulle gå upp till kistan. Jag tycker så fruktansvärt synd om hans föräldrar och hans lillebror :/

De har abducerat honom för att få reda på vad som exakt hände, vilket de inte vet än.

Tänkte vara dela med mig av detta och hoppas att ni ägnar en tanke till Fredrik som han hette och hans familj.

Annons:
mona43
4/2/12, 12:18 PM
#1

Vad tragisk när en så ung person dör trots operation och medicinering. Det är ändå ovanligt att man har epilepsi som inte går att behandla på ett effektivt vis. Han måste ha haft ett jättejobbigt liv.

Skickar många styrkekramar till de anhöriga och till hans vänner i denna svåra stund, samt en hedrande tanke till honom själv.

Skriv gärna och berätta vad som hände när ni fått veta.

Kram!

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

.m.m
7/7/14, 10:05 PM
#2

Gammal tråd… Men vad fruktansvärt… Undrar om de nånsin kom fram till något..?

[postmortum91]
7/7/14, 11:32 PM
#3

Jag vet inte, jag är för långt ifrån de anhöriga för att jag ska få ta del av det. Det är säkert bara de närmaste som vet.

mona43
8/6/14, 3:48 AM
#4

Vad sorgligt, något fick de nog veta, men sådant är inte lätt att "bara" fråga om" men man får hoppas att de fick någon sorts förklaring i alla fall.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Upp till toppen
Annons: