Annons:
Etikettbemötande-behandlingar-forskning
Läst 2825 ggr
indra-bus
12/17/12, 3:27 PM

Nekad taxi

På lusia skulle jag ha spelat" Lusse bandy" En turnering som anordnas här i stan på lusia.

En halv timma innan de skulle börja fick jag ett anfall som varade ca 1 minut. Jag kände mig ok, men var lite trött så jag ville hem. Min sambo ringde taxi o berättade att jag haft ett ep anfall men att jag mådde bra.

Taxin kom o precis då spydde jag. Då fick jag inte åka med ifall jag skulle spy i bilen. Jag hade en påse med i fall. Men han tyckte jag skulle åka ambulans vilket jag inte behövde, ambulansen är ju ingen "taxi hem".

Någon som varit med om något liknande?

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Annons:
mona43
12/17/12, 9:38 PM
#1

Det låter helgalet, du var nykter och mådde illa, men det händer ju att fulla åker taxi, där är risken stor att de spyr er hela bilen, du visste ju vad du gjorde och hade påse med dig. Egentligen borde du anmäla taxibolaget för att de nekat en person som är sjuk att åka, och dessutom hänvisar till ambulans, man åker bara ambulans om man är riktigt akut sjuk, att slösa på sjukvårdens resurser låter galet, du skulle nog bli nekad även där.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[per50]
10/5/13, 3:18 PM
#2

Jag håller med mona43 att det låter helgalet att bli nekad att åka taxi när man inte mår bra av en sjukdom.

Upp till toppen
Annons: