Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt och andra sjukdomar Att vara anhörig och vän Barn och vuxna med epilepsi Bemötande/behandlingar/forskning Djur med epilepsi Epilepsi förr och i andra länder Epilepsi i vardagen Epilepsi, fruktsamhet, graviditet Mätning av epilepsiaktivitet Om sajten ifokus Roliga filmer och historier Typer av anfall och vad utlöser nya? Tävlingar lekar och enkäter Vad är epilepsi Arbete, hobby och fritid Epilepsi filmer visar anfall Epilepsi i norden God mat för hälsan Klotterplanket - OT Mediciner och första hjälpen Presentation Regler på sidan Rättigheter och lagar i samhället Statistik Välkommen till epilepsi ifokus
Arbete, hobby och fritid

Höst

2013-11-03 13:31 #0 av: [Traveller]

Hösten längs Neptuniåkrar norr om Byxelkrok med Blå Jungfrun vid horisonten,snart blir det ännu mörkare och kallare med snö och kyla.Bara att hålla ut.

Anmäl
2013-11-03 13:38 #1 av: [Traveller]

Förra vintern på nordöstra Öland utsikt norrut med långkalsonger,parkas och yllemössa runt sig,huga snart börjar kylan krypa in igen.Hoppas alla här på sidan har tillgång till värmekällor i sin närhet.Ler

Anmäl
2013-11-03 14:15 #2 av: mona43

Vilka fina bilder, här har det varit ganska milt ett tag, ett par minusgrader en del morgnar, annars snöfritt fortfarande, vi fick lite snö för ett par veckor sedan med det försvann. Men man får klä sej varmt när man ska gå ut så går det bra.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Anmäl
2014-01-11 14:09 #3 av: Farwuq

Här har vi fortfarande metrologisk höst.

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/arstidskarta

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2014-01-19 17:41 #4 av: [per50]

Nu har det äntligen blivit snö, hur är det hos er?

Per Nilsson sajtvärd på öl och medarbetare på Epilepsi

Anmäl
2014-01-19 19:20 #5 av: Farwuq

Det finns fläckar av snö och frost. Det blåser något grymt.

IllamåendeFryser

Rysliga vinter, vad du är räli.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2014-01-19 19:24 #6 av: [per50]

Jo hörde det ni kunde få ett 7 satans blås väder. Det kanske vore bra med en flytt...

Anmäl
2014-01-19 21:42 #7 av: Farwuq

Flytta norröver?

Nä du, inte överger man Skåne.

Tummen upp

Anmäl
2014-01-20 12:18 #8 av: [Traveller]

Vintrarna här på Öland är förfärliga,den ostliga vinden med Sibirien i nacken och Östersjön som förstärkare förtar livsglädjen och initiativet.Inte ens katterna går ut,trots hundratals småfåglar vid matautomaten.Skönt med kakelugn.

Skulle mer än gärna bosätta mig 4 månader om året söderut,skickar med en bild på ett av mina "vattenhål" vid en trivsam strand och ett bra boende till överkomligt pris på en Ö i södra Thailand.

Anmäl
2014-01-23 09:55 #9 av: [per50]

Ser verkligen trevligt ut Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.