Annons:
Etiketttyper-av-anfall-och-vad-utlöser-nya
Läst 2164 ggr
lillan-65
8/7/14, 5:38 PM

Arjanfall

Hej, ja vil undra om det är nån mer som får som ja ska beskriva nu.

Helt plötslit kenner man sej jettearj o utan anledning o det varar en stund sen när det släper är ja bara jettetrött.  Jag kener ijen desa symtom från när ja hade anfall när ja var liten. När ja får desa "arjanfall" nu så sejer min man att det syns i mina ögon att ja har keningar av epen, men ja kener inte det då under den arja tiden men kener deremot ijen tröttkenslan efteråt. Är det nån mer som har/haft deta o beretttat för sin läkare??? Beretta ja deta (som min man vil vi jör) så komer hon kansje tro det beror på min keppra medecin som har sån biverkan, men ja kener ijen deta sen ja var liten o hade inte keppra då, så derför vet ja det inte bero på det. Men ja är INTE frånvarande när det blir så här, men kan inte riktit styra mej endå.  Tacksam för svar då deta kens pinsamt.

Annons:
gulochi
8/8/14, 9:55 AM
#1

Nej jag har inte hört om "arganfall" men din epilepsi kanske utgår från något ställe i hjärnan som reglerar humöret? Jag bara gissar nu. Annars är det som du säger att Keppran kan göra folk arga för ingenting.

Hoppas att någon annan här på forumet vet något om just det problemet.

lillan-65
8/12/14, 9:02 AM
#2

Ja tror inte sjelv det beror på keppran av olika anlednignar. Ja tror att OM det skule va keppran skule det va så här (man blir istellet för iriterad på nån blixtarj istellet o kan inte tygla sej typ) o så menar ja INTE. För det börja med att ja kener mej orolig inuti mej o sen UTAN ANLEDNING kener ja mej arj inuti mej (inte så ja skeller på nån utan det kens bara inuti mej) o rett va det är så slepper allt o kenslan är som bortflugen men deremot kener ja mej trött efter (inte så ja MÅSTE legga mej o vila utan mer bara som ja haft nån anstrengning o blir trött. Men ja kan med få skrattanfal helt plötslit (o det låter vel kansje inte så farligt men inte så kul o fel sitvatjon då folk kan bli sura fast ja inte rå över det o det komer med plötslit o försviner plötsligt. Men min läkare vet ja har såna skratanfal o hon har sackt det kan va ticks så kansje kan arj anfalen med vara ticks.

Upp till toppen
Annons: