Annons:
Etikettarbete-hobby-och-fritid
Läst 2544 ggr
Joel95
8/28/17, 12:57 AM

Rätt Yrkesval

Jag jobbar som yrkesmålare och till att börja med är det inget jag kan rekommendera, för som du vet behöver vi sömn för att minska risken för anfall, och även kroppsarbete/hög ansträngning ökar risken. Jag undrar om du som läser det här kan rekommendera ett yrke som man kan få sova ut och att det inte ingår så mycket stress? Jag är redo för att gå en typ av utbildning, bara jag hittar ett mer passande yrke

Annons:
lillan-65
8/31/17, 10:27 AM
#1

ja skule med vilja ha tips på enkla job o som inte krevs så myket men det får hjerna vara att man joba heljer o så.

vallhund
10/8/17, 2:28 PM
#2

Lokalvård?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

lillan-65
10/9/17, 3:50 PM
#3

JO men för det behövs körkrort o det har ja inte i nuleget.

Jegeråsen
1/3/18, 12:11 PM
#4

Ett jobb med fasta tider eller där du kan bestämma lite själv (flex). Ett kontorsjobb med andra ord.  Möjligtvis  expedit/säljare/kassör i en butik med få besökare (en som säljer dyra saker, bilar och lyxprodukter som exempel).

[broderbob]
3/5/18, 6:01 PM
#5

Hej! Egentligen så vet du själv vilket yrke som skulle passa dig. Du jobbar nu som yrkesmålare och det passar inte behöver vi sömn för att minska risken för anfall, och även kroppsarbete/hög ansträngning ökar risken.

Då har du tagit bort yrkesmålare, kroppsarbete med hög ansträngning , du söker ett yrke som man kan få sova ut och att det inte ingår så mycket stress och är redo för att gå en typ av utbildning, bara du hittar ett mer passande yrke. Ursäkta men ett sådant jobb påminner mer om en "tillvaro" - det jag mer är övertygad om är ett arbete med fasta och regelbundna tider - och ett socialt liv, som inte går ut över arbete och hälsa

Hälsningar

Bobby

Upp till toppen
Annons: