Annons:
Etikettepilepsi-i-vardagen
Läst 1124 ggr
[broderbob]
2018-03-23 14:17

Vinter/Snö sol och blå himmel

Jag tänkte just på detta när jag gick till tvättstugan idag hur det påverkade mig. Ni kanske nu undrar vad då? Jo så här är det för mig både på vinter och sommar. Nu på vintern då solen lyser från en riktigt klarblå himmel så blir det reflexer i snön , likt sådana blinkningar man brukar få från lampan då man tar ett eeg, jag är rätt känslig för detta och detsamma gäller sommaren, då man är nere invid en badstrand, soligt med små böljande vågor, då blir det åter igen detsamma för mig, brukar då se till att jag sitter i skuggan eller har något som tar bort dessa reflexer, ett par bra solglasögon som inte släpper igenom reflexer. Fast vid badstranden har jag mer sett till att jag hamnat i skuggan - samt att se till att inte somna (risken är stor då jag tycker det är helt underbart att vara där). Jag skaffade mig en s.k "Rallarhatt" för 2 somrar sedan, riktigt stora brätten och snygg också, den är perfekt att ha på sig på sommaren, praktisk också, dessa stora brätten som jag nu kan vika ner som skydd - den är riktigt snygg

Hälsningar

Bobby

Annons:
Upp till toppen
Annons: