Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt och andra sjukdomar Att vara anhörig och vän Barn och vuxna med epilepsi Bemötande/behandlingar/forskning Djur med epilepsi Epilepsi förr och i andra länder Epilepsi i vardagen Epilepsi, fruktsamhet, graviditet Mätning av epilepsiaktivitet Om sajten ifokus Roliga filmer och historier Typer av anfall och vad utlöser nya? Tävlingar lekar och enkäter Vad är epilepsi Arbete, hobby och fritid Epilepsi filmer visar anfall Epilepsi i norden God mat för hälsan Klotterplanket - OT Mediciner och första hjälpen Presentation Regler på sidan Rättigheter och lagar i samhället Statistik Välkommen till epilepsi ifokus
Mediciner och första hjälpen

Lamotrigin Actavis utgår!!?

2018-05-08 21:30 #0 av: ceddan9

Hej
Jag har precis fått reda på att Lamotrigin Actavis inte går att få tag på. Jag har provat Lamotrigin Ebb för länge sen men den mådde jag inte bra av.
Den jag har nu (Actavis ) på mitt receptet och får inte byta, men det verkar som om jag måste göra det nu :O
Måste få tag på min läkare och höra vad han har att säga.
Någon annan som råkar ut för samma problem?
Mvh Ceddan

Anmäl
2018-05-08 23:35 #1 av: Lonaa

Vilken styrka? Det finns fortfarande på en del apotek i vilket fall.

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.