Annons:
Etikettmediciner-och-första-hjälpen
Läst 947 ggr
aker96
2019-08-18 19:49

Epilepsi

hej det är så att jag har haft epilepsi i 3 år. Jag har bytt mediciner flera gånger och den sista blev fycompa 12mg  men nu när jag flytta till ett annat län så krampade jag för att jag inte är van att äta mat alltså göra mat det var alltid morsan som gjorde det  och nu bor jag ensam.. så dagen efter krampandet gick jag till husläkaren alltså på deras akut tider men jag tar tramadol och har tagit det i 5 år innan jag flyttade hit alltså böra bo ensam fick jag knappt någon kramp men när jag sökte hjälp om de prata han med min neurolog och sade att hon inte ska skriva ut min medicin till mig i 3 månader har en läkare rätt att göra så? sedan lyckades jag förnya zonegran så jag undrar när zonegran ger effekt och när den ger effekt ? hoppas ni kan ge mig en bra o seriös svar för utan fycompa kmr jag krampa hela tiden men husläkaren fattar inte det han säger att jag först ska lämna in 3 månaders urin prover som inte visar positiv på tramadol men att sluta med tramadol och sin medicin samtidigt kmr ju ge mig kramper hela tiden ? så jag tänkte be om eran tips för vad jag kan göra och när zonegran ger effekt, tack på förhand.. dessutom tänkte jag kontakta alla tidningar angående detta för jag bor ensam och kan slå hubudet nånstans medan jag krampar sedan dö…

Annons:
Upp till toppen
Annons: